Υπόγειοι χώροι στάθμευσης: Που είναι η μελέτη; Γιατί δεν γίνεται το έργο;

0

ZAFEIROPOULOSΤις πρώτες ημέρες που ανέλαβε η Δημοτική Αρχή Πελετίδη και με αφορμή τις κλήσεις που έκοβε η Αστυνομία ,πολλά στελέχη της δημοτικοί σύμβουλοι κάλεσαν την Τροχαία να μην κόβει κλήσεις στους παρανομούντες (Διπλοπαρκαρισμένα κλπ) με το τρομερό επιχείρημα :Αρκετά πληρώνει ο λαός λόγω της κρίσης να μην πληρώνει και τις κλήσεις. Λογική του παραλόγου. Λες και ήταν υποχρεωτική η παρανομία. Και στην πόλη έγινε το αδιαχώρητο . Κυριολεκτικά μια κυκλοφοριακή ζούγκλα. Τώρα τελευταία ως εκ θαύματος εμφανίστηκεη Αστυνομία στην πόλη της Πάτρας και σε κάποιους κεντρικούς δρόμους τα διπλοπαρκαρισμένα τουλάχιστον άρχισαν να εκλείπουν. Ωστόσο η επί τόσο χρόνο απουσία της παραμένει ερωτηματικό.

Η βελτίωση του κυκλοφοριακού με την παρουσία της Αστυνομίας είναι και μία απάντηση και στον Σύλλογο Αρχιτεκτόνων που μιλούσε για κορύνες αλλά και στην Δημοτική Αρχή που σκέπτεται να τοποθετήσει κορύνες στην Αγίου Ανδρέου( υπάρχει και η μελέτη του κ. Ματσούκη που ποτέ δεν εφαρμόστηκε την γνωρίζουν άραγε;) γιατί αδυνατεί να επιβάλει μαζί με την Αστυνομία την απαγόρευση στάθμευσης στη δεξιά ????? πλευρά του δρόμου από την Ερμού μέχρι την Κολοκοτρώνη. Μα τι πόλη είμαστε; Μάλλον της οπισθοδρόμησης και της αδιαφορίας. Δηλαδή η πρόταση είναι να γυρίσουμε πίσω στο παρελθόν; Μήπως πρέπει να καταργήσουμε και την τροχαία,αφού δεν θα μας είναι και τόσο χρήσιμη; Εξάλλου έχουμε συνηθίσει από την Πατρών –Πύργου. Έχουμε αποκτήσει Ολύμπια υπομονή σε αυτόν τον υπέροχο δρόμο τώρα θα οπλιστούμε με κουράγιο και για μέσα στην πόλη με τις κορύνες. Αυτό θα πει εκσυγχρονισμός της πόλης μας .

Σε κάθε περίπτωση όμως αναγκαία προϋπόθεση είναι όταν δυσκολεύει μια κατάσταση, όταν λες στον πολίτη μην διπλοπαρκάρεις, θα πρέπει να του προτείνεις και λύση δηλαδή που να σταθμεύσει το αυτοκίνητό του.

Αυτό το πρόβλημα της έλλειψης χώρων στάθμευσης έχει επισημανθεί κατά καιρούς και είχαμε δώσει προτεραιότητα για λύση επί δημοτικής αρχής Ανδρ.Φούρα και ως αρμόδιος Αντιδήμαρχος είχα προχωρήσει με την έγκριση του δημοτικού Συμβουλίου στην ανάθεση μελέτης χρηματοδοτούμενης από το Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης , για την Δημιουργία τριών (3) υπόγειων χώρων στάθμευσης με ΣΔΙΤ (σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα) . Οι χώροι που είχαν επιλεγεί ήταν κάτω από τις πλατείες Υψηλών Αλωνίων ,Ομονοίας και τριών Συμμάχων. Η κατασκευή των χώρων στάθμευσης θα ήταν ένα βήμα για την δημιουργία μιας σύγχρονης πόλης.Δυστυχώς όμως δεν κατασκευάστηκαν σε αντίθεση με άλλες πόλεις όπως τα Ιωάννινα και η Βέροια που εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία . Μετά την αποχώρηση μας από την δημοτική αρχή το 2010 και μέχρι σήμερα για αυτό το θέμα που τόσο ανάγκη το έχει η πόλη μας δεν ακούστηκε τίποτα; Σαν να εξέλειπαν οι ανάγκες ,σαν να λύθηκε το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης.Η προηγούμενη Δημοτική Αρχή ήταν σαν να μην υπήρχε. Τα προβλήματα όμως θέριεψαν και δύσκολα θα αντιμετωπιστούν, γιατί ο χρόνος και η ζωή δεν γυρίζουν πίσω και οι ευκαιρίες χάθηκαν.Απ΄ότι φαίνεται όμως και η παρούσα Δημοτική Αρχή του κ. Πελετίδη συνεχίζει στα ίδια αχνάρια του κ. Δημαρά. Ενώ το πρόβλημα του κυκλοφοριακού έχει κορυφωθεί δεν ακούγεται τίποτα σχετικό με τα υπόγειους χώρους στάθμευσης. Δεν γνωρίζουμε αν έχουν ενταχθεί στο Δ΄ ΚΠΣ αν είναι στις προτεραιότητες της για να κατασκευασθούν ή μήπως έχει μείνει η μελέτη σε κανένα συρτάρι για λόγους δογματικής ιδεοληψίας, επειδή προβλέπεται σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα; Σε κάθε περίπτωση η κοινωνία πρέπει να γνωρίζει και είναι υποχρέωση της Δημοτικής Αρχής να ενημερώσει, αν θέλει να λύσει και κανένα πρόβλημα.

* Το παραπάνω κείμενο είναι του Γιώργου Ζαφειρόπουλου, πρώην Αντιδημάρχου.

Leave A Reply